پرسشنامه سنجش رضایت مراجعان از نحوه ارائه خدمات
نام (در صورت تمایل):
استان:
شهر:
مشخصات
جنسیت:
مرد
زن
1.برای چه منظوری به این واحد مراجعه نموده اید؟
2. در این واحد اطلاعات مربوط به گردش کار را از چه طریقی به دست آوردید؟
انتخاب کنید ...
باجه اطلاعات و راهنمایی
پرتال
تابلوی راهنما
تلفن گویا
دوستان و آشنایان
سایر با ذکر نوع
ذکر نوع
3. اطلاع رسانی در مورد هریک از عوامل زیر را در این واحد چگونه ارزیابی می کنید؟
3-1 اطلاع رسانی در مورد محل مورد مراجعه برای دریافت خدمت
کاملا مناسب
مناسب
نامناسب
بسیار نامناسب
3-2 اطلاع رسانی در مورد ارائه دهنده خدمت (نام متصدی انجام کار)
کاملا مناسب
مناسب
نامناسب
بسیار نامناسب
3-3 اطلاع رسانی در مورد زمان مورد مراجعه ، مراحل انجام کار
کاملا مناسب
مناسب
نامناسب
بسیار نامناسب
3-4 اطلاع رسانی در مورد مدارک لازم و فرم های مورد عمل
کاملا مناسب
مناسب
نامناسب
بسیار نامناسب
3-5 اطلاع رسانی در مورد مدت زمان انجام کار
کاملا مناسب
مناسب
نامناسب
بسیار نامناسب
3-6 اطلاع رسانی در مورد مکان استقرار واحد پاسخگویی و سامانه دریافت شکایات
کاملا مناسب
مناسب
نامناسب
بسیار نامناسب
4. کارکنان واحد مورد مراجعه شما در این واحد ، خصوصیات زیر را تا چه حد دارا هستند؟
4-1 مهارت و تخصص لازم ، رعایت قانون و عدالت
کاملا مناسب
مناسب
نامناسب
بسیار نامناسب
4-2 مسئولیت پذیری، نظم و انضباط کاری
کاملا مناسب
مناسب
نامناسب
بسیار نامناسب
4-3 تا چه حد به رفع مشکل یا رسیدگی به شکایت خود در این واحد اعتماد دارید؟
کاملا مناسب
مناسب
نامناسب
بسیار نامناسب
5. به نظر شما کارکنان این واحد خصوصیات زیر را تا چه حد دارا هستند؟
5-1 رعایت ادب ، احترام و نزاکت در برخورد با ارباب رجوع
کاملا مناسب
مناسب
نامناسب
بسیار نامناسب
5-2 سرعت و دقت در انجام کار
کاملا مناسب
مناسب
نامناسب
بسیار نامناسب
5-3 تمایل مثبت در ارائه خدمت به ارباب رجوع، آراستگی و پوشش مناسب اداری
کاملا مناسب
مناسب
نامناسب
بسیار نامناسب
6. موارد زیر را در این واحد چگونه ارزیابی می کنید؟
6-1 پاکیزگی و نظافت اداری ، محل مناسب جهت استقرار ارباب رجوع
کاملا مناسب
مناسب
نامناسب
بسیار نامناسب
6-2 اگر مشکلی در این واحد سازمانی برای شما پیش آید یا شکایتی مطرح کنید تا چه حد به رفع مشکل یا رسیدگی به شکایت خود اعتماد دارید؟
کاملا مناسب
مناسب
تقریبا مناسب
نامناسب
بسیار نامناسب
7. آیا در این واحد در مورد اطلاعات و داده های مورد نیاز مراجعان در تعامل با دستگاه اجرایی اطلاع رسانی شده است ؟
8. آیا مایلید خدمات مورد نظر خود را به صورت غیر حضوری (از طریق: اینترنت، تلفن گویا، پست و...) دریافت نمایید؟
9. آیا تاکنون از این واحد خدماتی به صورت غیر حضوری دریافت نموده اید؟
10. به نظر شما در این اداره استفاده از سفارش و توصیه جهت دریافت خدمات رواج دارد؟
وجود ندارد
بسیار کم
کم
متوسط
زیاد
بسیار زیاد
11. چندمین بار است که برای انجام این کار خاص به این واحد مراجعه می کنید?
اولین بار
دومین بار
سومین بار
چهارمین بار و بالاتر
12.علت مراجعه مکرر برای یک امرخاص را چه می دانید؟
میزان تحصیلات؟
بی سواد
کمتر از دیپلم
دیپلم
فوق دیپلم و کارشناسی
کارشناسی ارشد و بالاتر
وضعیت شغلی؟
شاغل در بخش دولتی
شاغل در بخش خصوصی
بیکار (جویای کار)
خانه دار
محصل و دانشجو
سایر
در صورتی که پیشنهاد یا انتقادی دارید لطفا در این قسمت مرقوم فرمایید.
شماره تماس (در صورت تمایل):
شماره همراه (اختیاری) :
لطفا شماره همراه خود را وارد کنید.
آدرس ایمیل :
لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید.
بازسازی
کد امنیتی :
لطفا کد امنیتی نمایش داده شده در شکل فوق را وارد کنید.